mizbanaval
نوشته شده توسط : مسعود کاظمی

وب سرور چیست؟

خرید سرور مجازی   وب سرور اصطلاحا به سیستمی گفته می شود که درخواست ها را از طریق پروتکل http که اصلی ترین پروتکلسرور مجازی میزبان اول

 شبکه است و برای توزیع اطلاعات ت در شبکه جهانی وب سرور مجازی

 استفاده می شود ، پردازش می کندخرید سرور مجازی

 وب سرور می تواند  خرید وی پی اس  به یک سیستم کامل و یا به طور خاص به نرم افزاری که درخودریافت و پردازش می کند اطلاق شود در این مقاله ما به معرفی نرم افزارهای وب سرور می پردازیم.

معرفی وب سرور IIS

 IIS یک وب سرور مایکروسافتی است خرید vps  که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود البته امکان پیاده سازی آن در لینوکس و مکینتاش با استفاده از MOنیز وجود داردکه به دلیل ناپایداری توصیه نمی شود .

در حال حاضر آخرین نسخه این وب سرور پایدار و قدرتمند که سالهاست از آن استفاده می شود ورژن 10  می باشد

 امکانات  و ویژگی های IIS

وب سرور پرکاربرد iis اغلب برای میزبانی وب اپلیکیشن هایی که با asp.net و php سرور مجازی میزبان اول  و ….طراحی شده اند و همچنین وب سایتهای static استفاده می شود.

این وب سرور مجازی  سرور مجبوب مایکروسافتی دارای تنظیمات authentication بصورت built-in می باشد. در صورتی که شما ویندوز اکتیو دایرکتوری داشته باشید یک تنظیم ویژگی کاربردی این است که کاربران می‌توانند به صورت اتوماتیک و از طریق اکانت دامنه خود به وب اپلیکیشن sign in کنند.

دیگر ویژگی های امنیتی built-in در این وب سرور شامل مدیریت مجوز های TLS و HTTPS و SFTP بر روی وب سایت ها می باشد خرید وی پی اس  

Request filtering برای ایجاد ترافیک های لیست سیاه و یا ترافیک‌های لیست سفید،  قوانین Authori zation logging  و مجموعه کامل تنظیمات امنیتی مخصوص FTP از دیگر امکانات این وب سرور می باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم iis این است که در واقع بررسی دقیق تر و عمیق تری بر روی  application pool در دسترس شما قرار می دهد.یک ویژگی ارزشمند دیگر iis web serve  امکان مدیریت از راه دور است .

خرید vps  خود را مدیریت کنید..





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: